loading...
کیک بوکس و موی تای و بوکس
امین بازدید : 524 چهارشنبه 19 اسفند 1388 نظرات (2)
برای دریافت هر گونه فایلی در بخش نظرات وارد کنید تا در اولین فرصت لینک کنیم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط استادمحمودذوقی در تاریخ 1348/10/11 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

باسلام
وبلاگتون خوبه بیشتر تلاش کنین
البته من خودم قهرمان سبک های رینگی و هاپکیدو هستم و شاگردانی را تا رده ملی رورش داده ام. در ضمن مربی فدراسیون کاراته هم هستم
حتما به وبلاگ من سر بزنید ومنو لینک کنید . حتما یادتون باشه منو از این کار مطلع کنید تا منم شمارو لین کنم.دست به دست هم دهیم تا رزمی پیشرفت کند
یاعلی مدد

این نظر توسط محمد مهدی اقدم در تاریخ 1348/10/11 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

¸ . . . ¸,.,¸.
. . . . ¸,' ¸,. . ¸ `-,"~-~',¸,.¹-~-._¸,.
. . . . ) . '"¨ . .):. .`-,;:.`,';;'¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-' , , , , ,-';:.. . .`-¸;:.`,'--~'`,¯-.,¸_,
. . (. ,o¸,-~'¨|;;;::.. .. . "-,;:/,`,-~-~¯. . .. .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`" . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*~---~~--~":;;::,-"''``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … ,. ....

واقعا وبلاگ خیلی خوبی داری بهت تبریک می گم.
ایا می خواهی بازدید وبلاگت را افزایش دهی؟
پیشنهاد من این است که از لینک باکس آسان باکس استفاده کنی
لطفا اول لینک باکس را قرار دهید بعد لینکتان را بفرستید که اقدام به تایید شود

WwW.AsanBox.Tk


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 384
  • بازدید کلی : 34,753